17 Haziran 2010 Perşembe

o bira, bu bira, şu bira !

izlediğim filmin etkisiyle içtiğim biralar karışınca tam olarak insan olmadığımı söyleyebilirim şu anda. “canımsın” dediğim bi arkadaşım var msnden kontrol etti beni iyi görünüyormuşum o yüzden aklı bende kalmadı… halbuki iyi filan değilim, ama bana nolduğunu da anlayabilmiş değilim.

aslında şu sıralar derdim sınıfı geçmek. sözde formasyon için yaz okuluna gidebilirim diye düşünürken yine sınıf geçme derdine gidersem çok üzülücem ! bi tarafım izmirde evet ama ankarada böyle evimde bilgisayarın başında anne babamla didişerek, kardeşimle film izleyerek, mutfakta sabahı akşam/ akşamı sabah ederek, istediğim kadar sigara ve alkol tüketerk geçirmeyi seviyorum… artık başım ağrıyor bilgisayar başında durmaktan uyuyamamaktan ama olsun yine de evde olmak güzel şey. sana kimselerin bişey yapamayacağı güvenli bi yerde olmak. orda da bana bişey yapan yok gerçi kendimden başka… kendi kendimi yemekten başka yaptığım bir şey de olmayabilir tabi! ya da bütün bunlar alkolün etkisiyle zırvalamaktan başka birşey değildir bilmiyorum…

Bildiğim bir tek şey var, evimde kendi yalnızlığımda tek başıma içki içmeyi çok seviyormuşum… evet “muş”um diyorum çünkü ben de bunu 22 yıl sonra keşfettim.

Yaşasın hümanizm! Ama sanırım hümanizm e kendimi dahil etmiyorum. Kendimi insan yerine koymuyor muyum ne?

Homo sapiens…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder