16 Haziran 2010 Çarşamba

Midem, boğazım ve bağışıklık sistemim "hata" veriyor..

Yine sabah uyanır uyanmaz açtım bilgisayarı bok var sanki, al açtın msni facebooku noldu başın göğe erdi mi? Makinede asılmayı bekleyen çamaşırlar koktu senin bilgisayar sevdan yüzünden ama kime diyorum ! Hıı sevda demişken, sigaramı yakmayı ve kolamı içmeyi de unutmadım tabi. Evet, sabah sabah midemin delinmesi ve gırtlak kanseri olabilmek için uğraşıyomuşum gibi gelebilir size, ama ben sadece sevdiğim için bu 3lüyü bir araya getiriyorum: Sigara, kola ve -uykusuzluktan ölmeme sebep olucak olan- teknoloji. Bu arada kendimle tartıştığıma bakmayın, bugün biraz ters kalktım da!

Unutmadan şu çamaşırları assam önce iyi olucak…

Yine sinirlerim bozuldu. Bu çamaşır asmak ne kadar lanet bi iş ya ! Mandalı icat edene bi ton sövdüm ama bugün farklı şeyler geldi aklıma ondan. Çamaşırlar rüzgardan düşmesin, kirlenmesin diye mandallıyoruz aslında değil mi? Ama bana çok farklı şeyler çağrıştırdı bugün. İlla bişeylerin özgürlüğünü kısıtlıcaz abi yoksa içimiz rahat etmiyo ! Saçmalama, ne özgürlüğü be diye düşünenleriniz varsa hiç skimde değil kusura bakmayın. Azcık saksıyı çalıştırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız. Çamaşırları mandallarız düşüp kirlenmesinler diye, kadınları mandallarız(!), erkekleri mandallarız(!) çeşitli sebeplerle (aldatmasın, ağlamasın, gülmesin, yemesin, içmesin, çocuk yapmasın, evlenmek istemesin blabla)… Kimi kandırıyoruz ki? Çamaşırlar kuruduğunda mandal izleri kalır bilir misiniz ve ben o izlerden oldum olası nefret etmişimdir, ama biraz düşününce aslında beni terkedip giden insanlardan nefret ediyorum. Neden mi? Hayatımıza giren her insanın -isteyerek ya da istemeden- bizden gidişinde bıraktığı izler de mandal izleri değil mi? Ütülesek de çitilesek de geçmez kolay kolay mandal izi ta ki bir başka mandalla tutturana kadar o çamaşırı. Benim de mandal izlerim var ve naparsam yapayım geçmiyorlar bir başka mandal gelse tutsa beni nolmuş yani bu sefer de o gidicek o bi iz bırakıcak. sonra birikecekler birin üstüne bin katıp birikecekler hem de… İşte bu yüzden bugün her zamankinden daha çok nefret ettim çamaşır asmaktan, terkedip giden insanlardan… içimdeki sesin kulaklarımda yankılanmasına ve bana bunları yazdırmasına sebep olduğu için…

Evet benim mandal izlerim var, sizinkileri görelim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder