16 Haziran 2010 Çarşamba

üşengeçlik diz boyu..

Nedir benim derdim anlamıyorum ki? Her işimi kendim yapmayı severim ama o işi yapacak motivasyonu sağlayana kadar canım çıkmasa olmaz! Altı üstü biranı açıp film izleyeceksin arkadaş tek yapman gereken o güzel kıçını kaldırıp dolaba kadar gitmek biranı almak sonra da oturup yatıp artık her ne zıkkımsa filmini izlemek acının dibine vurmak... Azıcık aşk filmi izleyip hüzünlenmek bile zor geliyor şu günlerde bana. Şehir dışında okuyup eve gelmenin getirdiği bi ağırlık mı bu yoksa ben hep mi böyleyim bilemiyorum, sırf yazmak için mi yazıyorum onu da bilmiyorum ve de yazmaya üşenmediğim için de kendime şaşıyorum açıkçası !

Sabah da söylediğim gibi bugün harbiden tersimden kalkmışım...

Dostum dediğim insana kafam karışık durum şu şu diye mesaj atıyorum aldığım cevap: "Sana çok pis bi teklif yapiim mi ama cidden çok pis" oluyo. Biliyorum ne geleceğini ordan ama yine de öle bir şey olmadığını umarak "yap bakalım" diyorum ve yanındaki erkek arkadaşının sözde geyik olan ahlaksız teklifine maruz kalıyorum. Ters kalkmamış olsan da tersine çevirir bunlar adamı. Hayır yani, sana mı kaldım be adam ! Amaan yazmaya da üşenmeye başladım şu anda. En iiyisi gidip filmi izleyeyim ben. Evet evet en iyisi onu yapmak. Nasılsa uyuyamıyorum da!

Yapılacak daha iyi bir şey bulana kadar en iyisi film izlemek.. Fikri olan varsa beklerim, ama bugün yeterince ahlaksız şey duydum; lütfen ahlakınızla gelin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder